środa, 8 czerwca 2016

LBA!!



Nie przychodzę do was z rozdziałem ale...

 LBA!!! Moje pierwsze LBA na tym blogu.Nominowały mnie Demonica Edomu oraz
Lady Herondale


 Dla niewtajemniczonych .
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominowała.

 Zacznę może od pytań które zadała mi Lady Herondale

1. Dla czego zaczęłaś pisać?
  Pisać zaczęłam dla tego ponieważ ponieważ niekoniecznie podobało mi się zakończenie Miasta kości. Wtedy zaczęłam układać sobie w głowie dalsze losy tych że bohaterów.W końcu moja koleżanka która też interesuje się DA powiedziała że skoro mam tyle pomysłów to powinnam założyć bloga. No i założyłam.

2.Od kiedy piszesz?
Piszę od Dnia singla czyli 15 lutego.

3 Jakie jest twoje ulubione danie?
Spaghetti

4 Co sądzisz o serialu Shadowhunters?
Co o nim sądze?Nie podoba mi się ten serial. Aktorzy nie wyrażają takich emocji... no  nwm  jak to ująć ale film bardziej mi się spodobał. Jedenynie filmowy Alec był kiepski, ale za to ten z serialu,,, Bomba. Np Clary była szczęśliwą nastolatką a w serialu tego nie widać... Nie będę dalej pisać co mi się nie podoba. Po prostu wolę film niż serial.

5 Przeczytałaś Panią Noc? Jeśli tak to co o niej sądzisz?
Nie. Niestety jeszcze jej nie przeczytałam.Ale zamierzam w najbliższym czasie.

6. Twój ulubiony film?
 Można podać więcej niż jeden?
Na pewno Dary Anioła,Niezgodna i Kosogłos.

7. Jaka jest twoja ulubiona część darów Anioła? (Wybierz tylko jedną!)
Nie potrafię wybrać. Wszystkie części mi się podobały więc nie mogę wybrać tylko jednej.

 8. Masz jakieś zwierzę?
 Tak. Mam psa!!

 9. Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej. Ale najczęściej Popu.

 10. Ulubiona piosenka?
Ulubiona piosenka. Hmmmmm. Teraz to chyba Get ugly Josona Derulo i Hair w wykonaniu Little Mix. Nie umiem wybrać między tymi dwiema.

 11. Czytałaś kiedyś opowiadanie o L.H. lub H.S? Co o nim sądzisz?
 Wstyd się przyznać ale nie wiem co to jest.
Teraz pytania od Demonicy Edomu
1. Ile masz lat?
Mam 13 lat
 
2. Twój ulubiony film?
Odpowiedz powyżej
 
3. Twoja reakcja na pierwszy komentarz?
Skakałam jak oszalała po całym domu aż sąsiedzi z dołu  przyszli się  skarżyć.

4. Jakie masz zainteresowania?
Lubię pisać,tańczyć w domu żeby nikt nie widział bo się stresuje.
 
5. Twoje ambicję?
Nie mam
 
6. Ulubiony napój?
Shake owocowy
 
7. Ulubiony smak lodów?
O smaku oreo, staciatella lub po prostu waniliowe
 
8. Twoje największe marzenie?
Może trochę dziecinne ale chce znalezć swojego księcia.

9. Ulubiona potrawa?
odpowiedz powyżej
 
10. Na czym ci się najlepiej piszę?
Na notebooku lub laptopie rodziców
 
11. Ile masz blogów?
To jest mój jedyny blog.Ale na swoim koncie mam bloga koleżanki.
 
 
   Moje pytania 
1.Twoja ulubiona piosenka.
2.Ulubiona bajka z dzieciństwa.
3.Twoje przezwisko z młodszych lat.
4. Bez czego nie możesz wyjść z domu? 
5.Masz jakieś zwierze? Jak tak to jakie i jak się wabi?
6.czytasz obecnie jakąś książkę?Jeśli tak to jaką?
7.Jaką książkę możesz polecić?
8.Zakochałaś się kiedyś?
9.Jakie lody lubisz najbardziej?
10.Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak to jaki?
11Ulubiony piosenkarz lub piosenkarka

   Nominuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy